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Chase History

[PVE] Balance na Amy / 愛咪平衡


Gregory

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Gregory    2421

Chase History

Balance da Amy

 Estamos retornando o balanceamento geral dos personagens, e dessa vez a escolhida foi a nossa querida Amy. Nos patches futuros, iremos trazer o balanceamento dos personagens restantes: Lin, Arme, e Jin. 

 dancer.png Dançarina 

  • Combos e ataques em geral: Dano aumentado em +40%.
  • Sinfonia Cor de Rosa: Dano aumentado em +7%. CD aumentado de 45 para 55 segundos. 
  • Dança Contagiante: Dano reduzido em -10%. Dano contínuo em mobs acertados aumentado de 5 para 8 segundos. CD reduzido de 70 para 65 segundos. 

Modo Dança:

  • Toma, Toma, Toma: Dano aumentado em +20% em todos níveis. 
  • Flash: Nenhuma alteração foi aplicada.
  • Inspiração: Dano não foi modificado. Cura aumentada levemente e você recebe um buff individual de recuperação de MP por 6 segundos (ambos níveis) e de HP por 10 segundos (apenas nível 2) (feature do último patch);
  • Hora da Dança: Buff de +10% +20% de Ataque em todos níveis.
  • Onda Mística: Dano não foi modificado. Agora irá causar dano contínuo em mobs acertados por 5 (nível 1) e 10 (nível 2) segundos, e também irá dar um buff de invisibilidade para os aliados durante 5 segundos (apenas nível 2). Não é preciso estar na área da habilidade para receber o buff. Efeito gráfico adicionado para representar o debuff visualmente.
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  • Asas da Harmonia: Foi adicionada uma recuperação de MP constante durante o buff similar a recuperação natural de MP da Season V. Buff de +20% (nível 1) e +25% (nível 2) de Defesa e também de recuperar MP quando for atingido que a habilidade possui não foram modificados.
  • O Amor está no Ar: Nenhuma alteração foi aplicada.
  • Dança da Amy: Nenhuma alteração foi aplicada. Há planejamentos de mudanças na habilidade em futuro patches.
  • Melodia de Amor: Removido o buff infinito, agora o buff para os aliados e si mesma é aplicado por duração de 12 (ambos níveis) segundos, a mesma não precisa mais ficar na animação da habilidade. A habilidade possui 3 tipos de buff: Ataque (+10% no nível 1, +20% no nível 2), Defesa (+100% no nível 1, +120% no nível 2), e Rec. de HP (+100% no nível 1, +120% no nível 2).

Modo Luta:

  • Chute Meteoro: Dano aumentado em +20% em todos níveis. 
  • Passos de Dança: Dano aumentado em +15%.
  • Golpe Rítmico: Dano aumentado em +20% (nível 1) e +10% (nível 2) no giro e +10% (ambos níveis) no chute.
  • Ataque Frenético: Dano aumentado em +24% em todos níveis. Atualizada com a versão do PvP, onde é possível ter mais controle da habilidade.
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  • Chute Coreografado: Dano aumentado em +25%.
  • Pirueta: Dano aumentado em +24% (nível 1) e +21% (nível 2).
  • Turbilhão de Chutes: Dano aumentado em +15% (apenas nível 2).
  • Explosão de Amor: Dano aumentado em +15%.
  • Ataque Glamuroso: Dano foi reduzido em -20% (apenas no nível 1).

Talento Comum

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  • Aumentar Defesa: Agora faz com que um laço de energia rosa flutue ao redor de Amy e seus aliados pra cada nível que estiver sendo utilizado similar ao que acontece no PvP. O buff de defesa agora é: Nível 1 (+10%), Nível 2 (+20%), Nível 3 (+30%) (feature do último patch);
  • Benção: Agora concede um buff individual de velocidade de movimento por 10 segundos.

muse.png Musa

  • Combos e ataques em geral: Dano aumentado em +40%.
  • Melodia Arrasadora: Dano aumentado em +50% em notas grandes e +40% na explosão (feature do último patch). Buff de +30% +20% de ataque anteriormente adicionado, agora é para todos. Duração aumentada de 18 para 20 segundos. Agora a habilidade tem mecânica parecida com Prisma Brilhante, no qual suas notas são redirecionadas para o mob. CD aumentado de 45 para 55 segundos.
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Modo Apresentação:

  • Bola de Plasma: Dano não foi modificado. Agora aplica um debuff no monstro, fazendo ele perder a visão por 5 segundos, CD de 15 segundos para usar o debuff novamente.
  • Soneto Mágico: Agora aplica um buff secundário para os aliados e si mesma por 5 segundos, caso o jogador dê counter enquanto o buff estiver ativo o MP/AP não será consumido. Duração do buff principal para os aliados aumentada de 5 para 8 segundos (feature do último patch);
  • Concerto Final: Dano aumentado em +70%. 

Modo Luta:

  • Giro Combinado: Dano aumentado em +22%. 
  • Kabong da Amy: Dano aumentado em +10%. 
  • Voadora Musical: Dano aumentado em +42%.

DIVA.png Diva

  • Combos e ataques em geral: Dano aumentado em +40%.
  • Espetáculo Final: Dano aumentado em +66%. Agora irá causar dano contínuo em mobs acertados por 6 segundos. CD aumentado de 45 para 70 segundos. 
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Modo Dança:

  • Vírus Glamuroso: Dano aumentado em +40%. Agora irá causar o efeito de Provocação por 8 segundos, mobs acertados irão focar no usuário que utilizou a habilidade. Efeito gráfico adicionado para representar o debuff visualmente.
  • Escândalo: Dano aumentado em +20%. Agora irá causar dano contínuo em mobs acertados por 4 segundos.
  • Show da Diva: Dano aumentado em +28%. Recuperação de HP aumentada ao utilizar a habilidade (feature do último patch);

Modo Luta:

  • Nota Voadora: Dano aumentado em +40%. 
  • Chute Mara: Dano aumentado em +33%. 
  • Show de Luzes: Dano aumentado em +19%.

Superstar.png Superstar

  • Combos e ataques em geral: Dano aumentado em +40%.
  • Prisma Brilhante: Dano aumentado em +20%. Debuff de Perder Alvo foi aumentado para 15 segundos. Agora compartilha efeito com o debuff de defesa tipo-3 BYokJnM.png.

Modo Novela:

  • Tempestade de Rosas: Dano aumentado em +25%.
  • Coração Partido: Dano aumentado em +30%.
  • Ciranda-Cirandinha: O segundo hit da habilidade foi removido, dano único foi dobrado e reajustado, e não irá empurrar mais os mobs. O buff de +20% de defesa com duração de 12 segundos anteriormente adicionado, agora é para todos e não é preciso estar na área da habilidade para receber o buff. Recuperação de HP aumentada ao utilizar a habilidade (feature do último patch);

Modo Cinema:

  • Amy, Telefone, Casa: Dano aumentado em +45%.
  • Regaste da Soldado Amy: Dano aumentado em +35%.
  • Amyzilla: Dano aumentado em +35%.
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  • 2 semanas depois...
Fairfield    334

[ENG]

Chase History

Amy’s Balance

We are returning to the general PvE balancing of the characters, and this time the chosen one was our dear Amy. On future patches, we will bring the full PvE balancing to the remaining characters: Rin, Arme, and Jin.

 dancer.png Dancer

  • Combos and attacks in general: Damage increased by +40%.
  • Twister Revenge: Damage increased by +7%. CD increased from 45 to 55 seconds. 
  • Let’s Dance: Damage reduced by -10%. Continuous damage on hit mobs increased from 5 to 8 seconds. CD reduced from 70 to 65 seconds.

Dancing Mode:

  • Shy-Shy Punch: Damage increased by +20% at all levels. 
  • Photo Shot: No changes have been applied.
  • Divine Message: Damage has not been modified. Healing increased slightly and you get an individual buff of MP recovery for 6 seconds (both levels) and HP recovery for 10 seconds (only level 2) (feature from last patch);
  • Dance Fever: +10% +20% Attack buff at all levels.
  • Stigma: Damage has not been modified. It will now deal continuous damage to hit mobs for 5 (level 1) and 10 (level 2) seconds, and will also give an invisibility buff to allies for 5 seconds (only level 2). You don’t need to be in the skill’s area to receive the buff. Added graphic effect to visually represent the debuff.

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  • Sacred Dance: Added constant MP recovery during the buff similar to Season V’s natural MP recovery. +20% (level 1) and +25% (level 2) Defense Buff and also recover MP when hit that skill owns have not been modified.
  • Loving You: No changes have been applied.
  • Amy Dance: No changes have been applied. There are plans to change the skill in future patches.
  • Fan Service: Removed the infinite buff, now the buff for allies and herself is applied for duration of 12 (both levels) seconds, she no longer needs to stay in the skill animation. The skill has 3 types of buff: Attack (+10% at level 1, +20% at level 2), Defense (+100% at level 1, +120% at level 2), and Rec. HP (+100% at level 1, +120% at level 2).

Fighting Mode:

  • Spinning Counter: Damage increased by +20% at all levels.
  • Reverse Turn: Damage increased by +15%.
  • Triple Axel: Damage increased by +20% (level 1) and +10% (level 2) on the spin and +10% (both levels) in the kick.
  • Ditzy Rush: Damage increased by +24% at all levels. Updated with the PvP version, where it is possible to have more control of the skill.

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  • Flash Dance: Damage increased by +25%.
  • Spin Combination: Damage increased by +24% (level 1) and +21% (level 2).
  • Grand Finale: Damage increased by +15% (only level 2).
  • Beauty Mode: Damage increased by +15%.
  • Psycho Crash: Damage reduced by -20% (only level 1).

Shared

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  • Lasting Lyrics: Now causes a pink energy loop to float around Amy and her allies for each level being used similar to what happens in PvP. Defense buff is now: Level 1 (+10%), Level 2 (+20%), Level 3 (+30%) (latest patch feature);
  • Blessing: Now grants an individual movement speed buff for 10 seconds.

muse.png Muse

  • Combos and attacks in general: Damage increased by +40%.
  • Empress Waltz: Damage increased by +50% on big notes and +40% on explosion (last patch feature). +30% +20% attack buff previously added, is now for everyone. Duration increased from 18 to 20 seconds. The skill now has a mechanic similar to Mystic Glow, in which the notes are redirected to the mob. CD increased from 45 to 55 seconds.

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Performance Mode:

  • Pop Rocks: Damage has not been modified. It now apply a debuff to the monster, causing it to lose target for 5 seconds, 15 seconds CD to use the debuff again.
  • Rhapsody: Now applies a secondary buff to allies and herself for 5 seconds, if the player counters while the buff is active, MP/AP will not be consumed. Main buff duration for allies increased from 5 to 8 seconds (feature from last patch);
  • Curtain Call: Damage increased by +70%. 

Fighting Mode:

  • Flying Spin: Damage increased by +22%. 
  • Sweeping Crush: Damage increased by +10%. 
  • Amy Kick: Damage increased by +42%.

DIVA.png Siren

  • Combos and attacks in general: Damage increased by +40%.
  • Super Star: Damage increased by +66%. It will now deal continuous damage to hit mobs for 6 seconds. CD increased from 45 to 70 seconds.

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Performance Mode:

  • Pretty Virus: Damage increased by +40%. Now will cause the Taunt effect for 8 seconds, hit mobs will focus on the user who used the skill. Added graphic effect to visually represent the debuff.
  • Scream: Damage increased by +20%. It will now deal continuous damage to hit mobs for 4 seconds.
  • Center Stage: Damage increased by +28%. Increased HP recovery when using the skill (last patch feature);

Fighting Mode:

  • Fly High: Damage increased by +40%. 
  • Rockstar: Damage increased by +33%. 
  • Oracle: Damage increased by +19%.

Superstar.png Starlet

  • Combos and attacks in general: Damage increased by +40%.
  • Mystic Glow: Damage increased by +20%. Lost Target debuff increased to 15 seconds. Now shares effect with defense debuff type-3 BYokJnM.png.

Drama Mode:

  • Triple Counter: Damage increased by +25%.
  • Tears of the Goddess: Damage increased by +30%.
  • Lovely Amy: The skill's second hit has been removed, single damage has been doubled and readjusted, and will no longer push mobs. The previously added +20% defense buff lasting 12 seconds is now for everyone and no need to be in the skill area to receive the buff. Increased HP recovery when using the skill (feature from last patch);

Action Mode:

  • Jack Knife: Damage increased by +45%.
  • Bomber Girl: Damage increased by +35%.
  • Pink Death Parade: Damage increased by +35%.
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  • 1 mês depois...
keithlam    14

[中文]

Chase History

愛咪平衡

我們會回歸到角色的PvE平衡計劃,這次被選中平衡的角色是我們親愛的 愛咪在未來的改版中, 我們會為PvE帶來其餘角色的平衡: 琳、亞莓 及 真。

 dancer.png 舞姬

  • 基本攻擊與連擊: 傷害提升 40%
  • 粉紅交響樂: 傷害提升 7%。 冷卻時間從 45秒 增加至 55秒。 
  • Let’s Dance: 傷害降低 10%。 對怪物造成持續傷害時間從 5 秒增加至 8 秒。 冷卻時間從 70秒 降低至 65秒。 

舞蹈模式:

  • 羞羞拳擊: 傷害提升 20% (Lv.1 及 Lv.2) 
  • 搖鈴射擊: 沒有改動。
  • 魔力瓦甕: 傷害沒有修改。 治療量略有增加,而且給予玩家個人 6秒 的MP回復增益 (Lv.1 及 Lv.2) 和 10秒 的HP回復增益 (Lv.2) (上一個版本改動);
  • 狂歡時間: 攻擊力增加 10% 20% (Lv.1 及 Lv.2)
  • 惡魔之名: 傷害沒有修改。現在會對怪物造成 5秒 (Lv.1) 或 10秒 (Lv.2) 持續傷害,而且會給予隊友 5秒 隱身狀態 (Lv.2)。玩家不在技能範圍也可以獲得狀態增益。添加特效以顯示被擊中的怪物。

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  • 祈福回魔舞: 增加類似於S5的固定自然恢復MP的效果。防禦力增加 20% (Lv.1) 或 25% (Lv.2)。被擊中時會恢復MP的機制沒有改動。
  • Loving You: 沒有改動。
  • 愛咪之舞: 沒有改動。有計劃於未來版本修改此技能。
  • 士氣鼓舞: 移除能無限跳舞的機制,愛咪亦不再需要保持在技能動作中,現在將會給予隊友及自身 12秒 (Lv.1 及 Lv.2)的增益。
                      此技能有3個種類的增益: 攻擊力增加 (Lv.1 為 10%,Lv.2 為 20%)、防禦力增加 (Lv.1 為 100%, Lv.2 為 120%) 以及 HP回復增加 (Lv.1 為                      100%, Lv.2 為 120%)。

戰鬥模式:

  • 愛咪暴力: 傷害提升 20% (Lv.1 及 Lv.2) 
  • 美美上鉤拳: 傷害提升 15%
  • 完美芭蕾旋踢: 旋轉傷害提升 20% (Lv. 1)  及 10% (Lv. 2) 以及 踢擊傷害提升 10% (Lv.1 及 Lv.2)。
  • 演技派假摔: 傷害提升 24% (Lv.1 及 Lv.2)。跟隨PvP版本的更新,現在技能有更高可控性。

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  • 燦爛連環踢: 傷害提升 25%
  • 舞姬龍捲風: 傷害提升 24% (Lv. 1) 及 21% (Lv. 2)
  • 看我美腿: 傷害提升 15% (只有 Lv. 2)
  • 愛的吸引力: 傷害提升 15%
  • 搖鈴巨輪: 傷害降低 20% (只有 Lv. 1)

共用技能

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  • 高人氣偶像: 現在會有pink pink的特效纏繞在隊友及自身 (與PvP的相同)。
                         防禦力加成現在是:  10% (Lv. 1), 20% (Lv. 2),30% (Lv. 3) (上一個版本改動);
  • 祝福呢喃: 現在自身會獲得 10秒 移動速度加成。

muse.png 狂暴樂者

  • 基本攻擊與連擊: 傷害提升 40%
  • 皇后華爾滋: 大音符傷害提升 50%,爆炸傷害提升 40% (上一個版本改動)。上個版本增加的自身攻擊力增加 30% 現改為 全體攻擊力增加 20%, 增益持續時間由 18秒 增加至 20秒。現在技能機制與 神秘脈絡 相同,音符會自動定位於怪物身上。冷卻時間由 45秒 增加至 55秒。

DAUJdNd.gif

演奏模式:

  • 音符電球: 傷害沒有修改。現在會給予怪物減益,讓其失去目標 5秒 ,減益冷卻時間 15秒。
  • 戰鬥旋律: 現在應給予第二個增益隊友及自身 5秒,效果期間集氣被斷魔將不會消耗MP/AP。主要的增益的持續時間由 5秒 增加至 8秒 (上一個版本改動);
  • 提琴召喚術: 傷害提升70% 

戰鬥模式:

  • 飛舞旋轉: 傷害提升 22%. 
  • 琴天霹靂: 傷害提升 10%. 
  • 飛天踢: 傷害提升 42%.

DIVA.png 電音主唱

  • 基本攻擊與連擊: 傷害提升 40%
  • 超級巨星: 傷害提升 66%。現在會對怪物造成 6秒 持續傷害。冷卻時間由 45秒 增加至 70秒。

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演唱模式:

  • 甜心病毒: 傷害提升 40%。現在會帶有 8秒 嘲諷效果,怪物會注意在使用者 身體 。 添加特效以顯示被嘲諷的怪物。
  • 電音尖嘯: 傷害提升 20%。現在會對怪物造成 4秒 持續傷害。
  • 舞台魅力: 傷害提升 28%。使用技能時增加HP回復 (上一個版本改動);

戰鬥模式:

  • 電音蹴擊: 傷害提升 40%. 
  • 電音穿心腿: 傷害提升 33%. 
  • 電音雷射: 傷害提升 19%.

Superstar.png 超級巨星

  • 基本攻擊與連擊: 傷害提升 40%
  • 神秘脈絡: 傷害提升 20%. 失去目標的減益持續時間增加至 15秒。現在會造成 破防減益 Type-3 BYokJnM.png.

抒情模式:

  • 失戀狂暴花束: 傷害提升 25%.
  • 失戀怒雨雷電: 傷害提升 30%.
  • 戀愛百分百: 技能的第二下攻擊已被移除,第一下攻擊傷害雙倍及有所調整,而且也不會再推動怪物。上版本添加的 12秒 防禦力增加 20% 增益現在也套用到隊友上,而且也不需要在技能範圍也可以獲得增益。 使用技能時增加HP回復 (上一個版本改動);

動作模式:

  • 腳踏車攻擊: 傷害提升 45%.
  • 搶救愛咪大兵: 傷害提升 35%.
  • 粉紅酷斯拉: 傷害提升 35%.
  • Love 1
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